özellikle kadın pop şarkıcılarının duygusal, hareketli fark etmeden kliplerinde boyna götlerini kadraja doğru sallaması mevzusunu barındıran sorunsaldır. sırf klip izlensin diye de ota boka göt sallanmaz ki.
ms ilk yüzyılın ikinci yarısında doğup ikinci yüzyılın ilk yarısında vefat eden yunan filozof, stoacılık felsefesini benimsemiştir.
"bütün komşu memleket halkının gittiği panayırı görmedin mi? bu insanların bir kısmı satmak, bir kısmı da almak için oraya giderler.
oraya; merakı yüzünden, yalnız panayırı görmek, kimin bu panayırı kurduğunu ve niçin açtığını öğrenmek için giden seyrektir. dünya için de bu böyledir. dünyaya gelen insanların bir kısmı satmak, bir kısmı da satın almak için gelmişlerdir. bunların içinde bu muhteşem gösteriyi hayretle seyretmek, onun ne olduğunu anlamak kimin yaptığını ve niçin yaptığını ve nasıl idare ettiğini öğrenmek endişesini taşıyanlar pek azdır. zira dünyanın bir kuvvet tarafından yaratılmış olmaması ve biri tarafından idare edilmemesi onlar için uygun değildir.
bir şehir; bir ev, bir amele olmayınca mevcut olamaz ve biri idare etmezse devam edemez. bu kadar muazzam ve bu kadar harikulâde bir makine nasıl olur da alelâde bir tesadüfle var olur ve devam eder? bu imkânsızdır. buna karşılık, onu yaratan ve idare eden bir kuvvet vardır. o kimdir ve nasıl onu idare eder? ya; onun eseri olan biz kimiz, niçin varız? bunları düşünen, esere imrendikten ve yaratanı yücelttikten sonra mesut çekilip giden pek az kimse vardır. bu soruları kendilerine soran bazı kimseler çıkarsa tıpkı panayırda tüccarların aciz diyerek eğlendikleri gibi diğerlerinin alay konusu olurlar.
eğer öküzlerle domuzlar konuşabilselerdi, yemden başka şey düşünenlerle böyle alay edeceklerdi."
"bütün komşu memleket halkının gittiği panayırı görmedin mi? bu insanların bir kısmı satmak, bir kısmı da almak için oraya giderler.
oraya; merakı yüzünden, yalnız panayırı görmek, kimin bu panayırı kurduğunu ve niçin açtığını öğrenmek için giden seyrektir. dünya için de bu böyledir. dünyaya gelen insanların bir kısmı satmak, bir kısmı da satın almak için gelmişlerdir. bunların içinde bu muhteşem gösteriyi hayretle seyretmek, onun ne olduğunu anlamak kimin yaptığını ve niçin yaptığını ve nasıl idare ettiğini öğrenmek endişesini taşıyanlar pek azdır. zira dünyanın bir kuvvet tarafından yaratılmış olmaması ve biri tarafından idare edilmemesi onlar için uygun değildir.
bir şehir; bir ev, bir amele olmayınca mevcut olamaz ve biri idare etmezse devam edemez. bu kadar muazzam ve bu kadar harikulâde bir makine nasıl olur da alelâde bir tesadüfle var olur ve devam eder? bu imkânsızdır. buna karşılık, onu yaratan ve idare eden bir kuvvet vardır. o kimdir ve nasıl onu idare eder? ya; onun eseri olan biz kimiz, niçin varız? bunları düşünen, esere imrendikten ve yaratanı yücelttikten sonra mesut çekilip giden pek az kimse vardır. bu soruları kendilerine soran bazı kimseler çıkarsa tıpkı panayırda tüccarların aciz diyerek eğlendikleri gibi diğerlerinin alay konusu olurlar.
eğer öküzlerle domuzlar konuşabilselerdi, yemden başka şey düşünenlerle böyle alay edeceklerdi."
Cinsiyet fark etmeksizin bir müslüman için önemli olmalı, neden mi?
Esirgeyen, bağışlayan Tanrı'nın adı ile;
zina eden erkeği zina eden bir kadın veya putperest bir kadından başkası nikâhlamaz. zina eden kadına gelince, onu da zina eden bir erkek veya putperest bir erkekten başkası nikâhlamaz. müminlere bu, haram kılınmıştır.
nur suresi, 3. ayet.
Esirgeyen, bağışlayan Tanrı'nın adı ile;
zina eden erkeği zina eden bir kadın veya putperest bir kadından başkası nikâhlamaz. zina eden kadına gelince, onu da zina eden bir erkek veya putperest bir erkekten başkası nikâhlamaz. müminlere bu, haram kılınmıştır.
nur suresi, 3. ayet.
Tamamen yanlış olacak olan uygulamadır.
akıl var mantık var; Öncesinde kilise olarak inşa edilen bir yapıyı sonrasında camiye çevirmenin o dönemin politikasından -cihad mihad değildir efenim, uyduruk bir hadisten cihad türetmek saflıktır- başka bir şeye hizmet etmediği aşikar, cumhuriyet dönemine gelindiğinde de laiklik ilkesini benimsemiş bir ülke için bunun ne önemi var? Elbette orta yolu bulup müze haline getirmek son derece isabetli bir karar olmuştur ki bunun turizme de katkısı son derece büyüktür.
Velhasılı taraftarlığın lüzumu yok, aklın yolu bir.
akıl var mantık var; Öncesinde kilise olarak inşa edilen bir yapıyı sonrasında camiye çevirmenin o dönemin politikasından -cihad mihad değildir efenim, uyduruk bir hadisten cihad türetmek saflıktır- başka bir şeye hizmet etmediği aşikar, cumhuriyet dönemine gelindiğinde de laiklik ilkesini benimsemiş bir ülke için bunun ne önemi var? Elbette orta yolu bulup müze haline getirmek son derece isabetli bir karar olmuştur ki bunun turizme de katkısı son derece büyüktür.
Velhasılı taraftarlığın lüzumu yok, aklın yolu bir.
şimşek anlamına gelen arapça kökenli sözcüktür.
A tanrı'sına tapan kimse ehehe...
Düşündüğüm bir "A" ise bu çok ince vermişsiniz 🙂
Bilinmezlik.
Bilmediğim her şey beni gerer.
Bilmediğim her şey beni gerer.
Tercih ettiğim versiyonu;
1.80 + kdv.
1-2 ay önce zehirlendiğimde başıma gelen durum, hem de berberde klima öküz gibi açık olmasına rağmen. berber "abi sen terliyorsun, alnın su gibi!" dedi, ben de gözlerimde görüntü gitmiş halde ışığa doğru seslenerek dedim ki "sen bir de götümü gör...'
joonas hahmo ve matti kotala'nın oluşturduğu finlandiya menşeili trance müzik projesinin adıdır.
aynı adı taşıyan 2004 yılı çıkışlı prodüksiyonları
aynı adı taşıyan 2004 yılı çıkışlı prodüksiyonları
Tam kara mizah başlığı, deep turkish web gerçek kaybedenler kulübü diyeyim siz anlayın...
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?