2 entry
247 görüntülenme
0 takipçi
04 aralık 2018
Tam şu an sözlüğe büyük harflerle yazmak istediğim cümledir. Birisi başkalarının giyimini kuşamını eleştirmiş, diğeri alkol içip içmemesini, dinini, kişiliğini eleştirmiş. Neden herkes önce kendi hayatına bakmıyor merak ediyorum. Herkesin hayatı, yaşantısı, inancı kendisine. Herkes kendi hesabını gereken yere kendisi verecek. Ya da vermeyecek. Hiç kimse, başka bir insana, nasıl yaşadığının, nasıl giyindiğinin, inancının hesabını vermek zorunda değil. Üzgünüm arkadaşlar. Herkesin hayatına kimse karışamaz bence mükemmel bir cümle sizin için.

yorumlar (0)

yorum yapmak için giriş yapın

aynı başlıktaki diğer entry'ler

Değişik bir abimizin kızılay'ın ortasında değişik bi röportajının cümlesidir. Çünküü Ben bu şekkgil giyinirim , bu bayan şu şekkgil giyinir diye devam edecektir bu video.
YouTube video