Baki kalan bu kubbe de, bir hoş seda imiş.
Vefatının 10. Yılında hasret, özlem ve rahmetle anıyorum.
tor
@tor yazar
1,195
entry
61
takipçi
105
takip edilen
2,865
beğeni
1,726
favori
33,505
puan
Efsane Yazar
ikinci el ilan klişeleri
Yağ yakma, üfleme yok...
Dipnot: oto exper ya da motor ustasına götürüp göstermekte hayır var.
Dipnot: oto exper ya da motor ustasına götürüp göstermekte hayır var.
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
Düşündüm düşündüm bir sonuca varamadım. Güzel bir meal olduğunu düşünmek istiyorum.
[yazar]vitirilin[/yazar]
[yazar]vitirilin[/yazar]
ünlü içecekten ölü fare çıkması
Fazla tükettiğim söylenemez. Başıma gelseydi Ne olurdu? Sorusu beynimi kemiriyor.
haberin detayı için tıklayıp görebilirsiniz. Ya da görmeyedebilirsiniz bgv
haberin detayı için tıklayıp görebilirsiniz. Ya da görmeyedebilirsiniz bgv
kargış dökmek
Yakın kelime olarak kargış etmek
onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine
masalların final sahnesinde geçen cümle...
murad
onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine dedirten kelime dizinini aklıma düşürdü.
dil-ber
Başlığı görür görmez Aklıma sanatçı çelik geldi. Albüm adı sevgilerimle olan dilberim şarkısını yorumlaması kulağa hoş geliyor.
güven sözlük'ün yenilenmesi
An itibariyle uzun girilerde devamını oku butonu eklenerek yenilenmeye devam ediyor olması çok güzel hareketler bunlar dedirtiyor.
güven sözlük
güven sözlük
24 mart şırnak'ta kahreden kaza
Şırnak'ın Silopi ilçesinde askeri aracın devrilmesi sonucu bir asker şehit oldu, 20 asker yaralandı.
Mekanı cennet olsun diyor. Yaralı askerlerimize şifalar diliyorum.
kaynak
Mekanı cennet olsun diyor. Yaralı askerlerimize şifalar diliyorum.
kaynak
kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz
Tdk ya göre böyle bir atasözü olmadığı söyleniyor. Orada ki hayvan başka birşey olabilir mi?
çevre kirliliği
Dikkat edilmesi gereken bir durum. Parfüm araba egzosu vs bunlar hep zarar verici...
öne çıkan başlıklar
En çarpıcı ilgi çekici ne varsa başa iliştirdikleri durum...
geceye bir türkü bırak
Karanlık çöker ve türküler şahlanır...
konuşmadan evvel düşünmek
An'lık olarak yerinde karar diyebilirim. Gereği var mı? Gerçek midir? şefkat barındırıyor mu? Sessizliği bozacak kadar değerli mi?


