Tesbihinin danesi olaydım,
En ilgi çekicisi bu olsa gerek...
tor
@tor yazar
1,195
entry
61
takipçi
105
takip edilen
2,865
beğeni
1,726
favori
33,506
puan
Efsane Yazar
küresel ısınma sorunsalı
Bill Gates'ten Küresel Isınma Açıklaması= 'İneklerin Çıkardığı Gazlar, En Büyük Sorunlardan Biri' olduğunu dile getirmiş.
Vay bizim halimize, peki biz insanoğlu'nun çıkardıkları ne olacak?
Hadi büyük baş hayvanlara bir iyileştirme yapılabilir. Mesela tencere tava sızdırmaz bir malzeme koyarak gezebilirler... bgv
Neyse sustum sustum...
kaynak
Vay bizim halimize, peki biz insanoğlu'nun çıkardıkları ne olacak?
Hadi büyük baş hayvanlara bir iyileştirme yapılabilir. Mesela tencere tava sızdırmaz bir malzeme koyarak gezebilirler... bgv
Neyse sustum sustum...
kaynak
seçim öncesi gelen zam'lar
Bu gece itibariyle Benzine 27 kuruş zam yapıldı. Diyorum ki , her araç sahibi maksimum 24 saatliğine kontak kapatmış olsa nasıl bir etki eder?...
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşverenler nasıl tepki verir? Neyse uzun lafın kısası zamcık'lar seçim sonrası değil öncesi gelmeye başladı.
Harcamalarınıza dikkat edin sayın yazar ve okur'lar...
kaynak
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşverenler nasıl tepki verir? Neyse uzun lafın kısası zamcık'lar seçim sonrası değil öncesi gelmeye başladı.
Harcamalarınıza dikkat edin sayın yazar ve okur'lar...
kaynak
yıkamaya verilen yorganın içinden çıkanlar
Biriktirdiği paraları yorgan içine saklayan bir vatandaş, unutup yıkama firmasını çağırmış... Ee sonuç son an'da çalışanlar tarafından fark edilip sahibine teslim edilmiştir.
kaynak
kaynak
yazı editörü kullanımı
Uzun link paylaşımı yerine gösterilecek olan , isimlendirilerek kullanılmasına yardımcı olacak
yazı editörü ,
isterseniz bu şekil kalın yazabilirsiniz siz değerli yazarların tercihi tabi sadece böyle bir sistem olduğunu dile getirmek istedim...
Saygı ve sevgiyle...
yazı editörü ,
isterseniz bu şekil kalın yazabilirsiniz siz değerli yazarların tercihi tabi sadece böyle bir sistem olduğunu dile getirmek istedim...
Saygı ve sevgiyle...
en son kendiniz hakkında aldığınız karar
Ömür boyu tütün mamullerini tüketmemek idi...
Lakin 25 saat sürdü aldığım karar. Kararı tekrar düşünüp faaliyete geçireceğime inanıyorum. Kararlıyım yaparım diye umud ediyorum. bgv
Lakin 25 saat sürdü aldığım karar. Kararı tekrar düşünüp faaliyete geçireceğime inanıyorum. Kararlıyım yaparım diye umud ediyorum. bgv
hayır diyemeyen insan
Her daim kaybeden insan gözüyle bakıyorum.
Bir zamanlar hep kaybedenler içerisindeydim neyse ki bunu öğrendim.
Aman xxx kişisi istedi onu vermeliyim diye diye hep kaybettik.
Hayır demeyi öğrendik. Rahat mıyız? Tabi ki de evet...
Kendine lazım olan cami'ye haramdır.
Bir zamanlar hep kaybedenler içerisindeydim neyse ki bunu öğrendim.
Aman xxx kişisi istedi onu vermeliyim diye diye hep kaybettik.
Hayır demeyi öğrendik. Rahat mıyız? Tabi ki de evet...
Kendine lazım olan cami'ye haramdır.
türkiye engelliler vakfı
Kısaltılması türev vakfı; 1996 yılında maltepe/istanbul'da faaliyete geçmiştir.
Genel olarak down sendromlu kişilerin bulunduğu vakıf oldukça aktif çalışmaktadır. Büyük iş adamlarının desteklediği bu vakıf yeni projeleriyle fark yaratacağına inanıyorum...
türev
Bu giri'yi edit'leyeceğim...
Genel olarak down sendromlu kişilerin bulunduğu vakıf oldukça aktif çalışmaktadır. Büyük iş adamlarının desteklediği bu vakıf yeni projeleriyle fark yaratacağına inanıyorum...
türev
Bu giri'yi edit'leyeceğim...
kaç yaşına gelirsen gel babadan izin alma sorunu
Varlıklarının değerini bilmek gerekiyor...
Hayatta olsa da hep izin alsam, işe giderken bile...
yaş yukarılara tırmandı ve halen daha anne'den izin almadan çıkmam... Pek sorun olarak algılamamak gerekiyor.
Saygı ve sevgilerle...
Hayatta olsa da hep izin alsam, işe giderken bile...
yaş yukarılara tırmandı ve halen daha anne'den izin almadan çıkmam... Pek sorun olarak algılamamak gerekiyor.
Saygı ve sevgilerle...
knight online oynamış efsanevi nesil
O nesillerden biri benim...
Ahh o savaşlar yok mu? Baskın atar baskın yerdik. 48 saat uykusuz kaldığımı bilirim.
Halen daha devam eden dostlarım mevcut eskisi kadar zevk almasalarda oynadıklarını görüyorum.
Ahh o savaşlar yok mu? Baskın atar baskın yerdik. 48 saat uykusuz kaldığımı bilirim.
Halen daha devam eden dostlarım mevcut eskisi kadar zevk almasalarda oynadıklarını görüyorum.
ferhat
Ferhat dağları delip, sözlüğümüze kadar teşrif etmişler. Hoş geldiniz efenim.
biryalnizlikvaramirim
Hoş geldiniz ve ardına kalemine kuvvet dileklerimi iletiyorum.
kırmızı ruj
İdeal bir renk olmakla çoğu bayanın tercihi olduğunu düşünüyorum. Her kişi de hoş durmaz.
bir belediye başkanından beklentiniz
Tarafsız olup, halkına iyi hizmet etmeleri başta geliyor.Azıcık halkı düşünsünler...
Şu benim adamım bu ihaleyi vermeliyiz değil...! En uygun teklifi veren ve işini sağlam yapan kişi/kişilere vermeleri gerekir.
Şu benim adamım bu ihaleyi vermeliyiz değil...! En uygun teklifi veren ve işini sağlam yapan kişi/kişilere vermeleri gerekir.
kendinden birkaç ay büyük birine abi veya abla demek
Karşılıklı saygı ve sevgi olduktan sonra gerisi pek mühim olmayan bir yaklaşım...
Abi yahut abla gibi kelimeler türetmiş olsak ne yazar? İçinde saygı sevgi olmadıktan sonra...
Abi yahut abla gibi kelimeler türetmiş olsak ne yazar? İçinde saygı sevgi olmadıktan sonra...
tarihe altın harflerle geçmesi gereken olaylar
suriye'den kaçıp gelen suriye halkının üremesi için türkiye'ye sığınmaları...
Not: burada yaşlı kadınlar yaşlı erkek ve çocuklar harici gelen erkeklerden bahsediliyor.
Not: burada yaşlı kadınlar yaşlı erkek ve çocuklar harici gelen erkeklerden bahsediliyor.
bunları biliyor musunuz
Boynuzlu kertenkeleler düşmanlarını korkutmak için gözlerinden kan fışkırtırlar...
yoğun bakımda ölüm
Sosyal mecrada dolaşırken gözüme bir yazı ilişti... Bu saatte O kadar uzun yazı okunur mu? Diye sordum kendime ve bir baktım ki yazının ortalarına gelmişim. Haklılık payı varolduğu kadar eksi yönlerde var. Buyurun efenim spoiler de bulabilirsiniz.
Gerçekten hayırlı ölümler nasip etsin...
spoiler (tıkla)
YOĞUN BAKIMDA ÖLÜM.
Geçtiğimiz aylarda kıymetli bir hocanın muayenehanesinde uzun zamanlar yoğun bakım hemşireliği yapmış bir kardeşim ile tanıştım.
Görüşmelerimiz sonunda ona bir soru sordum:
-Hiç ölümlere şahit oldun mu? Ölüm anında yalnız başlarına makinalar altında ne yapıyorlar?
Uzun uzun ellerine baktıktan sonra, yüzüme tokat gibi çarpan şu cevabı verdi:
-Evet..
Sayamayacağım kadar çok ölüme şahit oldum..
Hepsinin ortak özelliği; son anlarında ağızlarındaki oksijen maskesini atıp, üzerlerindeki kabloları sökmeye çalışıyorlardı dedi..
Peki dedim, siz ne yapıyordunuz?
Biz kabloları geri takıyorduk, tekrarı olursa, bu defa ellerini bağlıyorduk!
Böyle de can veriyorlardı dedi.
Allahuekber!
Anında aklıma tahrif edilmiş tevrattaki şu ayet geldi.
Yahudiler:
“#Acıklı #ölümlerle #ölecekler” (Yeremya 16/4)
Diye bizim üzerimize yemin etmişlerdi!
Biz bugün her tıbbın bir dini vardır ve bugünün tıp anlayışı asla "#İslam" #değildir! Derken tam da bunu kast ediyorduk!
Biliyorsunuz ki, Yahudiler öyle sistemli çalışıyorlar ki bir santim boşluk bırakmadan yüzyıllar evvel yaptıkları planları aynen bugün üzerimizde uyguluyorlar.
Tekrar çınladı kulaklarımda..
"Son anlarında rahat can verebilmek için kabloları söküyorlardı, biz de ellerini bağlıyorduk" SÜBHANALLAH..!
Ne zaman Müslüman feraseti ile bakacağız? Daha başımıza ne gelmesi lazım ki?
Öyle bir sistem yerleştirdiler ki Müslümanların üzerine, akıl tutulması yaşar hale geldik.
Tabutlarımızın üzerinde "Ölüm ne bir dakika ileri, ne bir dakika geri" yazıyor, lakin hala öleceğini bile bile terk eder olduk sevdiklerimizi buz gibi odalara.
Çünkü bu empoze edildi zihinlerimize.
Evvelce yaşlıların vasiyetleri vardı,
sımsıcak yatakları vardı,
başında Yasin okuyanları,
zemzemle ıslatılan dudakları,
helallik almaya gelen eş - dostları vardı.
Sımsıcak, tevekkül dolu, İslam'i olan ölümümüz buydu bizim.!
Çünkü vuslat vardı işin ucunda kavuşmak vardı!
"3 gün yatak, 4. gün toprak" diyorlardı cesurca, ölümü "çare" bilircesine..
Bugün biz ne yapar olduk kendimize?
Yapayalnız,
çırılçıplak,
duasız terk ettik sevdiklerimizi yoğun bakım ünitelerine.
Ben bizzat morgda pek çok hastanın boğazının delindiğini gördüm..
Neden?
Nefes yolu açtıkları için.
-Zaten bu insan son nefesini vermeye çalışıyor neden bir de zulmedip nefes yolu açıyorsun?
-Bize böyle öğretildi..
Bunları dile getiren kardeşimiz gözyaşlarını tutamıyor,
ve diyor ki;
“BİLLAHİ durum çok sandığınızdan daha Vahim!”
Burada asla doktorları suçlamıyorum çünkü onlara dayatılan sistem bu,
öğretilenler bu..
Müslüman son nefesi verebilmek için çırpınıyor, biz ellerini bağlıyoruz..
Sadece bu kadarla kalsa..
Eskiden her ölü evinde yıkanır, kefenlenir, evinden çıkardı ölüsü.
Bugün ölüler evlere sokulmuyor..
Kapının önünden görünse de iyi..
öyle böyle helallik al gönder..
Yıkadıkları sabunlar kimyasal, sardıkları kefenler titanyum dioksit, döktükleri kafurlar sentetik..
Biz neyin telaşındayız kardeşler?
Dirimize sahip çıkamıyoruz, ölümüze hakim değiliz, peki biz bu hayatta neden varız?
Tv dizilerini bölüm bölüm mahşerde anlatmak, en güzel börek tariflerimizi ALLAH ve Rasulu'nun önüne koymak için mi?
Biz öyle büyük bir savaşın içerisindeyiz ki, tarifi yok zalimliğinin..
VE BİZ BU SAVAŞTA UYUYORUZ!
Düşman evlerimizde, evlatlarımızın ensesinde, yaşlılarımızın canına kast etmiş..
Biz ise esir düşmüşüz..
Hapsolmuşuz,
heveslerimizin peşinde..
ALLAH'ım sen bizlere hayırlı bir ölüm nasip et..
Geçtiğimiz aylarda kıymetli bir hocanın muayenehanesinde uzun zamanlar yoğun bakım hemşireliği yapmış bir kardeşim ile tanıştım.
Görüşmelerimiz sonunda ona bir soru sordum:
-Hiç ölümlere şahit oldun mu? Ölüm anında yalnız başlarına makinalar altında ne yapıyorlar?
Uzun uzun ellerine baktıktan sonra, yüzüme tokat gibi çarpan şu cevabı verdi:
-Evet..
Sayamayacağım kadar çok ölüme şahit oldum..
Hepsinin ortak özelliği; son anlarında ağızlarındaki oksijen maskesini atıp, üzerlerindeki kabloları sökmeye çalışıyorlardı dedi..
Peki dedim, siz ne yapıyordunuz?
Biz kabloları geri takıyorduk, tekrarı olursa, bu defa ellerini bağlıyorduk!
Böyle de can veriyorlardı dedi.
Allahuekber!
Anında aklıma tahrif edilmiş tevrattaki şu ayet geldi.
Yahudiler:
“#Acıklı #ölümlerle #ölecekler” (Yeremya 16/4)
Diye bizim üzerimize yemin etmişlerdi!
Biz bugün her tıbbın bir dini vardır ve bugünün tıp anlayışı asla "#İslam" #değildir! Derken tam da bunu kast ediyorduk!
Biliyorsunuz ki, Yahudiler öyle sistemli çalışıyorlar ki bir santim boşluk bırakmadan yüzyıllar evvel yaptıkları planları aynen bugün üzerimizde uyguluyorlar.
Tekrar çınladı kulaklarımda..
"Son anlarında rahat can verebilmek için kabloları söküyorlardı, biz de ellerini bağlıyorduk" SÜBHANALLAH..!
Ne zaman Müslüman feraseti ile bakacağız? Daha başımıza ne gelmesi lazım ki?
Öyle bir sistem yerleştirdiler ki Müslümanların üzerine, akıl tutulması yaşar hale geldik.
Tabutlarımızın üzerinde "Ölüm ne bir dakika ileri, ne bir dakika geri" yazıyor, lakin hala öleceğini bile bile terk eder olduk sevdiklerimizi buz gibi odalara.
Çünkü bu empoze edildi zihinlerimize.
Evvelce yaşlıların vasiyetleri vardı,
sımsıcak yatakları vardı,
başında Yasin okuyanları,
zemzemle ıslatılan dudakları,
helallik almaya gelen eş - dostları vardı.
Sımsıcak, tevekkül dolu, İslam'i olan ölümümüz buydu bizim.!
Çünkü vuslat vardı işin ucunda kavuşmak vardı!
"3 gün yatak, 4. gün toprak" diyorlardı cesurca, ölümü "çare" bilircesine..
Bugün biz ne yapar olduk kendimize?
Yapayalnız,
çırılçıplak,
duasız terk ettik sevdiklerimizi yoğun bakım ünitelerine.
Ben bizzat morgda pek çok hastanın boğazının delindiğini gördüm..
Neden?
Nefes yolu açtıkları için.
-Zaten bu insan son nefesini vermeye çalışıyor neden bir de zulmedip nefes yolu açıyorsun?
-Bize böyle öğretildi..
Bunları dile getiren kardeşimiz gözyaşlarını tutamıyor,
ve diyor ki;
“BİLLAHİ durum çok sandığınızdan daha Vahim!”
Burada asla doktorları suçlamıyorum çünkü onlara dayatılan sistem bu,
öğretilenler bu..
Müslüman son nefesi verebilmek için çırpınıyor, biz ellerini bağlıyoruz..
Sadece bu kadarla kalsa..
Eskiden her ölü evinde yıkanır, kefenlenir, evinden çıkardı ölüsü.
Bugün ölüler evlere sokulmuyor..
Kapının önünden görünse de iyi..
öyle böyle helallik al gönder..
Yıkadıkları sabunlar kimyasal, sardıkları kefenler titanyum dioksit, döktükleri kafurlar sentetik..
Biz neyin telaşındayız kardeşler?
Dirimize sahip çıkamıyoruz, ölümüze hakim değiliz, peki biz bu hayatta neden varız?
Tv dizilerini bölüm bölüm mahşerde anlatmak, en güzel börek tariflerimizi ALLAH ve Rasulu'nun önüne koymak için mi?
Biz öyle büyük bir savaşın içerisindeyiz ki, tarifi yok zalimliğinin..
VE BİZ BU SAVAŞTA UYUYORUZ!
Düşman evlerimizde, evlatlarımızın ensesinde, yaşlılarımızın canına kast etmiş..
Biz ise esir düşmüşüz..
Hapsolmuşuz,
heveslerimizin peşinde..
ALLAH'ım sen bizlere hayırlı bir ölüm nasip et..
Gerçekten hayırlı ölümler nasip etsin...
boks
Bu can acıtıcı sporu duyunca aklıma gelen tek bir isim var muhammed ali. Ring içerisinde 5 müsabaka kaybetmiş olan demir yumruk olarak hitap etmek istiyorum.
74 yaşında gözlerini hayata kapatmış olan demir yumruk ayak hareketleri ve seriliğiyle dünyaya nam salmış ünlü boksör olarak tanımlamakta fayda var.
74 yaşında gözlerini hayata kapatmış olan demir yumruk ayak hareketleri ve seriliğiyle dünyaya nam salmış ünlü boksör olarak tanımlamakta fayda var.